ЧИ МАЄ ПАЦІЄНТ ОТРИМУВАТИ ДОСТУПНІ ЛІКИ ЗА Е-РЕЦЕПТОМ ВИКЛЮЧНО ОСОБИСТО?

ЧИ МАЄ ПАЦІЄНТ ОТРИМУВАТИ ДОСТУПНІ ЛІКИ ЗА Е-РЕЦЕПТОМ ВИКЛЮЧНО ОСОБИСТО?

Необхідність особистої присутності пацієнта в аптеці при отриманні ліків чи медичних виробів за програмою реімбурсації за електронним рецептом – це міф.

У разі необхідності ліки пацієнту за е-рецептом можуть отримати рідні. Тож в аптеку не обов’язково вирушати особисто. Варто лише повідомити або прислати номер вашого е-рецепту рідним, які можуть завітати до аптеки. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я України.

В аптеці потрібно повідомити фармацевту 16-значний номер електронного рецепта. А далі обрати із запропонованих фармацевтом торговельних найменувань лікарських засобів саме той, який потрібний. Тож попередьте тих, хто отримуватиме для вас ліки чи медвироби, які саме препарати потрібні, в якій кількості, якого саме виробника.

Якщо в аптеці відсутнє необхідне торговельне найменування лікарського засобу, можна замовити потрібний препарат та прийти до цієї ж аптеки через декілька днів. Або звернутися до будь-якої іншої аптеки, яка відпускає "Доступні ліки".

Докладніше про те, як отримати “Доступні ліки” для своїх рідних за е-рецептом, Національна служба здоров'я України розповіла - тут.

  • Сподобалась новина? Поширте: